72 timers indkomstgenerator - hvordan man tjener penge gennem ekspertbånd affiliate marketing.

At opdage 72-timers indkomstgenerator-kurset var en spiludveksler for mig som tilknyttet marketingmedarbejder, der bor i Afrika. Dette kursus lærte mig alt hvad jeg havde brug for at vide for at tjene penge online.

I mange år kæmpede jeg med, hvordan man tjener penge online, prøvede et stort antal forretningsmodeller som dropshipping, Cryptocurrency, Online-undersøgelse og e-handel.

Siden jeg opdagede platformen for ekspertbånd affiliate marketing og 72-timers indkomstgenerator-kursus af Toyin Omotoso, har jeg været i stand til at opbygge en sekscifret forretning med tilknyttet markedsføring i Nigeria.

Affiliate marketing anbefaler simpelthen produkter og tjenester oprettet af andre. Når de køber, tjener du en provision. Ved affiliate marketing er omkostningerne meget lave, du behøver ikke at bekymre dig om, hvordan du leverer de ordrer, der er købt af dine kunder, da det tilknyttede marketingfirma tager sig af alt dette. Dit job er at promovere og tjene penge.

Du kan gøre tilknyttet markedsføring i Nigeria, Afrika eller verden generelt, forudsat at du har en bærbar computer, en telefon tilsluttet internettet.

En af de bedste platforme til affiliate marketing, jeg har fundet i Afrika, er Expertnaire. Hun lagrer en stor opgørelse af digitale produkter af høj kvalitet, lige fra e-handel, tjener penge online, dating og forhold, rejser osv.

Du kan blive et ekspertbilselskab ved at tilmelde dig her. Som et ekspertbilselskab udbetales din indtjening hver fredag ​​uden fejl.

Sådan tjener du med ekspertbibliotekets marketing

1. Tilmeld dig med Expertnaire
  2. Vælg et produkt, du vil promovere
  3. Byg din salgstragt
  4. Opret din annoncekopi
  5. Kør dine annoncer på din valgte trafikskilde
  6. Bank din tilknyttede indkomst
  7. Gentag processen

Dette er den komplette plan for at tjene penge på Expertnaire eller ethvert tilknyttet marketingnetværk. Den 72 timers indkomstgenerator lærer dig alle disse i detaljer.

Jeg har foretaget en detaljeret gennemgang af 72-timers indkomstgenerator-kurset. Du kan se anmeldelsen her og også få mine gratis bonusser på over $ 3000 værdier, der er lavet af software, e-bøger og videotutorials. Du kan tjekke det her